4. 5. 2017

Erasmus - Wales - Holyhead

Výlet na Holy Island, Anglesey (aka Ynys Môn)

Tak jsem se po dlouhé době zas odhodlala protřídit další kousek té nikde nekončící várky fotek z pobytu ve Walesu. Tentokrát tu máme jednodenní výlet na sever, na ostrov Anglesey.

Fun fact: že se Anglesey jmenuje ve welštině Ynys Môn jsem zjistila až ve Walesu a mile mě to překvapilo, neboť je právě po něm pojmenovaná jedna z písniček mé oblíbené kapely - Inis Mona od Eluveitie. Takže při cestě tam jsem ji samozřejmě nemohla neposlouchat.

V Menai Bridge jsme čekali na přestup mezi autobusy a co tak zpětně tuším, bylo to právě při tomto výletu a v tento moment, kdy jsem zjistila, že jsem si zapomněla kartu do fotoaparátu doma a tak jsme si udělali ještě jednu otočku v Bangoru.

















Fotky autobusové. Nemůžu vás toho ušetřit, protože to ráno bylo prostě tak magické, že se musím podělit.






Holyhead







Brousila jsem si zuby na urbex v opuštěném panství poblíž přístavu, ale můj doprovod se na to necítil a času jsme taky moc neměli a tak mě tahle návštěva čeká snad někdy příště. Ale že bych vůbec nenakoukla, to zas nee :D




























South Stack Lighthouse













A jak to tak bývá, když cestování plánuju já, neodhadla jsem potřebný čas a proto jsme se k Hut Circles dostali až po západu slunce. A než jsme se dotrmáceli zpět do Holyhead na autobus, byla už noc a co si vzpomínám, museli jsme si docela počkat, než nám jel nějaký z posledních spojů. A kolik jsme toho ještě nestihli! Holy Island je přímo obsypaný prehistorickými památkami. Snad někdy příště :)

PS: Nu dobrá, možná za naše zpoždění nemohla jen moje plánovací neschopnost, ale i to, že jsme se mírně ztratili, pak jsme dlouho cukrovali a povrkávali u majáku a čekali na západ slunce, který nakonec stejně dopadl nevyfotitelně :D Ach jaj, a je pro mě těžké vybrat fotky, které by alespoň trochu mohli někoho zajímat, když pro mě mají nesdělitelný význam úplně všechny.

Po západu slunce, alespoň dokumentačně (tu mystickou atmosféru ale těžko předat):







Žádné komentáře:

Okomentovat