28. 12. 2012

Konec světa!

Tak, je po svátcích, stále ještě prázdniny a co já bych měla dělat? Ano, učit se do školy, na maturitu, na příjmačky, číst knížky, zpracovávat ročníkovky. A co dělám? Nic. Správně. Nečekaně.
Není to ani tak "nic" absolutní, jako "nic" v porovnání s tím, co bych mohla dělat. Ano, vyrobila jsem to a ono a z mého seznamupovinností i kreativních činností, jehož délku měřím ve světelných letech, mi ubyly dvě, tři položky. Hurá! Ale tak. Arabesky a smažený kapr mi vždycky vrátí ztracený optimismus. A je to zřejmě skvělá dieta, zhubla jsem kilo. Doporučuju!

Dárky perfektní, musím se svěřit. Punčochy! Nejlepší :) Druhý v pořadí by pak mohl být špunt do vany s plovacím  plastovým leknínem, mini zen zahrádka, červená komoda nebo třeba...peníze :) Miluju peníze.

Z toho, co jsem ještě před svátky považovala za reálné stihnout by tu bylo toto: vyšít si oko na punčocháče, ušít si šaty jako z Pýchy a předskudku (film), obarvit si silonky, uháčkovat svetr, ušít bílou tašku, hnědou chlupatou tašku alá kočička, došít zelenou tašku, (a třeba i červenou?) přešít červenou sukni, našít záplaty na kalhoty, dodělat alespoň to rozdělaný fimo, když už nezačínat další. No a to by tak stačilo. Stejně nestihnu ani půlku z toho.

Pracuju na úchytkách ke komodě a na květináči.

Žádné komentáře:

Okomentovat